Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 4, 2009

eksidento...

hari ahad hari tuh aku janji dengan mizi nk g kenduri wani..janji pnya jnji , last2 aku sampai kenduri, aku tanya pengatin pmpuan aka kawan aku-wani " kawan-kawan lain dh sampai?" pengatin pmpuan ckp"mizi baru balik"..aku jawab"tahniah!aku jnji dengan dia , tup2 dia sampai dlu"..huhuhuhu

tetibe petang sidah dapat sms-kete aku eksiden:dari mizi..hrmm...cian dia...dia antara kawan aku yg baik & mudah menghulurkan bantuan ketika kengkawan dlam kesusahan. (aku promote ko nih kat blog aku)hehehhehe..mase eksiden pun dia still ok, kalo haku dah lame meraung kot..hahhahahaha..aku masih terfikirkan nape dia leh lupe nk agkat henbrake?pelik2 ko nih mizi...

No comments:

Post a Comment