Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 23, 2009

"Tiga Malam Ku Mencari Mu"

Agak menduga mental dan fizikal aku hari ke tiga tido sorang..hrmm..tapi hari nih penderitaan aku akan berakhir sebab adik yang bongsu, Fara tapi panggilan manja dia adalah aye , akan balik dari UiTM Melaka..aku rase sangat gumbira dan senang hati..akhirnya ade orang gak kat umah teman aku tdo..wahahahha..malam semalam aku tdo tak lena asyik terjaga jew!!!pas asyik ingat dah siang sbb lampu depan blik aku terang nawww...padahal baru pkol 3 pagi..bertentang cermin lak tuh tdo..huhuhu

kemungkinan aku kene g bisnes trip Kuching lagi 2 mgu..oh!tidak!!Tuhan, tolong hamba mu ini!

"saya takmo g leh tak???!!!"huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment