Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

Review Tuti Fruti







sehari sebelum futsal Hencik S belanja makan Tuti Fruti.. Upah tukang sorak bersuara kuat tanpa guna mikropon..hahahhaha

lokasinya di Kelana Jaya.

Produk Tuti Frutti adalah frozen yogurt yang bole ditambah dgn topping spt buah aprikot(parebet aku), marshmelow dan lain-lain)

harga per 100gram: RM5.30

yang mcm aku makan reganya RM10.80.. perisa royal red velvet + cream cookies pas tu adalah sikit aprikot & marshmelow.

aku rasa tak sedap pun..hohoo(sori Kompeni Tuti Frutti). ini pendapat personal aku sbb aku rasa mcm makan eskrem yang buat kat umah je..perisa dia pun tak terasa sgt..huhuhu

tian Hencik S, masa pegi tempat nih, dia sakit perut dah seminggu..huhuhuu..jadi pada hari itew dia jadi tukang tengok je aku makan sambil minum air soya dia..hehehehehe

tima kaceh Hencik S! nanti belanja lagi hokeh!

No comments:

Post a Comment