Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

ape perfume peberet korang?

my peberet is Dkny Be Delicious Night perfume set.. Why?



Bau & note perfume ni sgt2 serasi dgn badan aku. pakai sehari suntuk pun tetap lekat bau dia. walaupun dah pergi pergi tempat berpeluh & bau asap rokok melekat kat rambut dan baju , dah bawak tdo baju tadi& cuci baju tadi tuh pun bau perfume tadi tetap lekat hokeh!!!mmg terbaek! yang aku perasan , aku sesuai pakai perfume yang note-note agak keras macam ni compare dgn yang lembut. even pakai losyen Be Delicious Night pun dah wangi and lasting. lagi la kalau pakai one set! mmg lekat sgtttttttttttt!! sbm tuh aku dah pakai DKNY Be Delicious botol hijau pun wangi tapi nih lagi wangi & serasi!

asalnya perfume ni hadiah hari jadi dari seorang yang menyayangi aku!hehehe.wow sgt kan?sweet gile.. aku pun sayang dia jugak..tu duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..sekrang tak bole nak sayang2 , kenang je bole :)

aku suka sbb sentimental value & paling penting mmg best.. will buy again..dah lama tak pakai perfume nih..

korang pulak suke perfume ape??

No comments:

Post a Comment