Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 8, 2015

Sejak masuk 3 series ...

Sejak masuk tahun nih
aku dah masuk kategori 3 series
so azam tahun nih nak jaga kesihatan & kecantikan
gitewwwwwwwwwww

so bermula januari nih aku try slowly amek supplement

first supplement aku amek - Calsium
sbb orang perempuan especially yang dah ada anak nih
mudah hilang kalsium dalam badan

so aku decide amek calsium sekali dengan Vitamin D 
senang..
doktor ckp calsium yang amek sekali dgn vitamin memudahkan penyerapan
so aku amek brand nih

Caltrate





al-kisah
supplement nih ade contain bovine ( gelatin)

so aku cari info pasal bovine nih
tergerak hati nk cari info
sbb rasa was-was nk makan

so aku pon pergi kat link nih
Bahagian Farmasi Kementerian Kebangsaan
minta pencerahan berkenaan dgn bovine nih

kat sini aku nk puji 
perkhidmatan yang sangat cemerlang
kepada sorang pegawai farmasi yang bernama

Pn. Munira Bt Muhammad
Ketua Penolong Pengarah Kanan Gred U52
Cawangan Penggunaan Ubat Berkualiti
Bahagian Amalan & Perkembangan Farmasi
munira_muhammadmoh.gov.my


beliau sangat efisen
dalam perkhidmatan

semalam aku call
nk dpat kan kepastian berkenaan unsur gelatin dalam supplement yang aku dh bli
tapi aku ade ckp
aku dah beli
tapi tak makan lagi
sbb aku was-was
so Puan Munirah
ckp - jgn makan dlu smpi dia dapat kepastian
semlm aku call
hari nih dh dpat jawapan yang sgt jelas

smlm beberapa kali dia ade call
untuk bagi tahu progress info tuh
mmg aku salute
dan hari nih aku
dah dpt jawapan 

Bovine datang dari sumber biri - biri
ovine datang dri sumber Lembu
alhamdulilah
halal

so lepas nih tak was-was dah :)
terima kasih Puan Farmasi



No comments:

Post a Comment