Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 10, 2009

nk sgt catwalk victoria secret

semalam aku g buka pose kat opis tempat aku wat bisnes part time iaitu ADS4BUCK sdn bhd kat tesco ampang.dah la haku gigih menempuh jam selama 2 jam dari shah alam ke ampang..nk tanggal lutut haku..pusing dua kali baru dapat parking. jauh u olz aku parking dari tempat buka pose tuh...tempat i parking dkat dengan bengkel kete , di kala itu terdapat sekumpulan jejanz bersembang..so nk vouge punya pasal aku pki high heel. jalan catwalk baeeeekk ala victoria secret dpan sekumpulan jejanz tadi..tetibo tak semeno2..prappppp!!tumit tinggi aku patah setapak je dari tempat jejanz tadi bersembang..ohhh!tidak!kemaluan u olz!!!tolong la..

haku dh bengang aku buka kasut tuh jalan kaki ayam ke kereta semula nk tukar kasut. nasib baik kete aku tuh dah mcam poket doremon sume ade..jalan balik ke tempat nk boke pose..harus lalu dpan dorang lagi..aku wat dang jew....tapi dlm hati malu2...nasib baik dorang tak gelak kuat2 kat aku..dorang berpura-pura tak nampak..wahahhahahahaha...sambil jalan haku senyum sensorang...

motif sgt heels aku patah btol 2 lpas setapak dari tempat jejanz tadi yang penting heels tu leh tertinggal kat belakang mase aku jalan..idak la teman nk kutip heels yg ptah ade jejanz plak kat ctu..harus aku wat muke konpiden!dugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn

2 comments: