Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 19, 2010

special annoucentment..hshhhh..its our secret ok!




hai my beloved reader(kalo ade reader la)hahahhaha....

dh lame gile haku tak apdet blog yg dh berkurun berkarat sbb haku tak dok citer baru yg best ..ade tuh ade..tapi sume2 tuh suam2 kuku dan rencah kehidupan sebgai seorang diva..hahhahaha..

well, my biggest secret to share wif u guys is.....

i'm plan to getting engage on 10.10.10 & the big is day on 10.9.11(next year)..

dengan rendah hati, i invite all of you,my beloved readers to attend my E-Day & my W-Day...save da date taw..sesape yg confirm nk dtg utk my E-Day, please call atau sms aku , nti aku bagi alamat..aku engage kat my hometown kat JB..

calon???biar la rahsia....hehehhe

ok , so far progress utk E-day:

i dah decide tema warna: Tiffany Blue

Hantaran : 9 Dulang balas 7 Dulang

Booking part yg dh setel:

1. Catering & Canopy - AZ Catering(Kotaraya)
2. Mini Pelamin - Jendela Impian ( Larkin)
3. Gubahan Hantaran - Cik Intan
4. Photographer - TRZ Photography
5. Door Gift - Chocolate wrapper & Cik Intan
6. Kek & cupcake hantaran - Comel cupcake ( Setia Tropika)

Hantaran Perempuan:(Tema Cinderella Tiffany Blue)
1. Sejadah
2. Al-quran
3. Kemeja ( aku plan nk bagi Raoul)
4. Perfum ( plan nk bagi Montblanc)
5. Kasut(lom decide)
6. cupcake
7. Wallet
8. Coklat
9. Sireh Junjung

Hantaran Lelaki ( Tema Black ala Turqoise gizew2)
1. Cake ( bentuk handbag)
2. Lappy
3. Hp
4. Telekung&al quran
5. perfume (dh mintak Daisy by Marc Jacob - May b beli kat singapore kot sbb murah sket dari sinni)
6. Cincin ( dh beli bulan 1)..hohohohoho& duit hantaran
7. Sireh junjung

Kalo ade lagi nanti aku apdet ...

bulan depan nk g Bandung beli baju tunang & kain for family...

bulan 7 aku g singapore beli barang hantaran utk lelaki...jom kita g sesame..

kalo u guys, ade suggestion or idea..share la dgn aku...

ok tak design mini pelamin haku?

No comments:

Post a Comment