Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

sharing & double wedding!



seperti yang u olz tahu, aku akan berkongsi majlis dgn my beloved 2nd sister.. mari kita doakan nurain & zuna agar lancar & dipermudahkan segala urusan. amin. sebagai kakak, yang sulung lagi gitew, aku menghrapkan yang terbaek untuk aku & adik..of course la kan!semalam persiapan ain bermula dgn checklist yang aku dah tolong sediakan untuk dia..dia pun bz keje shift nahu-nahu, kan? jadi kakaknya lah yang tolong ..bukan orang lain.adik sendri.. aku harap dgn bantuan kecil yang aku berikan dapat membantu dan memudahkan keje dia..nasib baik jugak dia bukan bridezilla!kalau tidak, harus la aku pengsan! >.<

dari segi persiapan majlis sanding, mmg aku pegang tampuk pemerintahan secara kuku besi!hahahha.. kene ikut ckp general!kau edo??kwang2!so far untuk segala urusan & persiapan untuk kami berempat , alhamdulilah semua berjalan dengan lancar.untuk kad jemputan aku, dah mula diedarkan pada sedara mara yang jauh & pada vendor2. skrang nih tengah buat persiapan segala senarai hitu hini..macam-macam senarai.senarai ajk, senarai persiapan akhir, mcm2.banyak sgt!supaya memudahkan semua orang nk buat keje. jugak senang pada aku nk monitor segala persiapan akhir.

nanti aku hapdet tips untuk double wedding! papai & sayang korang sume!

No comments:

Post a Comment