Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 4, 2011

Mencari!

hey u olz!

just sharing with u olz, aku tgh carik kamera yang bak kata Hencik S, friendly user. aku minat DSLR tapi dia lebih kpd benda yang senang nak amek gambar..huhuhu.. Hencik S minat LUMIX tapi aku minat CANON..huhuh

sape bole bagi tips advice antara CANON G12 & EOS1100D mane lebih better?

aku rasa nak invest pada 1 kamera yg berbaloi since aku suka travel & make up?

mane satu lagi ok erk?

hrmmmm

susah jugak nak carik kamera yg berbaloi2..hohohoo(kalau byk duit, sume pun bole ;p)

memandangkan hari sabtu nih ade trip rombongan kak timah ke renting..maka kes ini adalah dianggap urgent..kekekeke

No comments:

Post a Comment