Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 25, 2012

CNY Holiday yang riang~Hari Pertama

CNY holiday begitu berjaya namun terselit jugak drama2 kecil. gitew sekali ,kan?
Trip KL-Kota Bharu(Rantau Panjang & Pengkalan KUbor)-Kuala Terengganu(Pantai Batu Burok)-Cheranting-KL

Hari Pertama(Sabtu, 21 Januari 2012)
Bergerak ke Negeri Cik Siti Wan Kembang dari KL. Pagi tuh pergi rumah bos sbb Hencik S ade keje nak setel kat sane. Aku ikut sekali sbb tido umah mak Hencik S terus shot pergi rumah bos. rumah bos laki ku , bos ku jua..hehehehehe. gitew gini balik umah sume amek baju yang dah packing & makan kat Ayam Penyet Sunway kitorang gerak dekat pukul 2 sbb citer kat astro tuh sedap la pulak seb baik tak layan smpi hbis. perjalanan jauh lagi. gerak dari KL pkol 2. aku bawak smpi tol masuk exit Kuala Lipis. kitorg amek Jalan Gua Musang pergi KB. first time aku bawak kat highway arah ke Pantai Timur nih, jln jam woiit! dorang ade bukak laluan alternatif ikut arah bertentangan, so aku ckp dgn Hencik S aku nak ikut laluan bertentangan..tak bape jam.. topik perbualan mase ke kelantan pada 2 jam pertama berkisarkan kisah politik gitew....

tapi xde pix time nih...smpi pkol 10 mlm u olz.. haduhhhhhh!!!

bersambung entry hari ke-2

No comments:

Post a Comment