Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 8, 2012

Melebar? bukan ke depan?

tadi pagi aku tengok badan sendiri kat cermin.. sedihhhhhhhhh..

sebab?

aku tengok badan aku makin melebar padahal baru nak masuk 3 bulan berandung..orang lain aku tgk perut je kedpan..badan tak melebor..adakah normal ni semua nih? takut dah deliver badan tak slim balik(walaupun tak bape nak slim pun sebelum preggy)

keadaan aku masih sama - loya-loya, pening dan simptom orang mengandung..

sekarang ni dinner aku adalah benjo kosong. sos pun tak nak.. sayur pun tak nak smpi adik tuh dah kenal..hehehehehe

until now belum ade selera sgt..

rasa lemah sesunnguh nak pergi berjalan amek angin.. mesti nak cepat2 balik..huhuhuhu

1 comment: