Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 24, 2012

lepas berkurun

aku rasa lame gile tak hapdet blog .. gile berkurun kaw!!

entry pun byk gile pending..

aku dah lame gile tak buat review tak kisah la makan ke travel ke..sume2 la..

terabai blog aku. ciannnnnnnnnnnnn

my quick update:

- last saturday aku g check up : everything is going well :) alhamdulilah but belum pilih hospital nak beranak..huuhu.. walaupn mampu nak beranak swasta tapi Hencik S ckp kenapa nak membazir ? lepas deliver nak buat aqiqah & kalau operate kat swasta alamatnya no oversea honeymoon for next year :( takde oversea sgt pun selama ni hahahhaha .. dekat2 je..haku dah sebey2 pakej turkey & korea, either one utk tahun dpan..hohoo.. >.<  sedih woo kalau x de holiday for next year.. dalam pala hotak kata nak deliver PPUKM tapi belum consult dgn gynae aku .  sebenarnya aku plan nak pergi umrah bulan 2 tahun depan. tapi tak jadi, sbb mase tuh confinement.. tak pe la, rezeki lain yang Allah beri tahun ni.. i was preggy after 9 months married :) hepi sgt. tahun ni sempat ke Krabi for honeymoon & The Pullamn Putrajaya for anniversary.. that's its..  yg lain tuh family trip..

- skrang tgh verangan nak buat baby shower. tapi yang pasti ,  insyallah kalau takde pape bulan 11 masa preggy 8 month nk buat kenduri sket. kalau org dlu2 pngil lenggang perut. watever pun name dia , aku assume its a baby shower.. hehhehe..verangan sgt nak ade candy buffet...hahaha
comel sgt kan?heheheh~verangan~~~ !!!

- now dah beli sket2 baju baby :) n adik aku pun ade bagi baju baby dia.. hujung bulan ni insyalla nak beli almari utk my lil love :) dah sebey dah.. affordable jugak.. kartun lagi ..aku carik gambar barbie takde..takpe lah, janji ade almari.

- weight now 63.8kg..doktor ckp naik extra 0.5kg ..hahahhaah..sepatotnya 2kg per month..aku timbang hari tuh 2.5kg. alhamdulilah so far sume okay :) ~ no scan pix sbb hp aku cikai sgt nak snap & upload gambar~

will update lagi kalau ade kesemptatan lagi.... :)

papai

No comments:

Post a Comment