Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 15, 2013

Syawal 2013 yang begitu excited dan terharu...^_^ - part I


as salam u olz!

salam lebaran & selamat hari raya
maaf zahir dan batin
kot ler ade yg terzentap dada dgn mak, kan!hehhehe
maaf ye..

okies
nih la gambar 1 syawal baru nih.. :)
my small family
dgn buah hati baru...hehhehe

tahun nih tema kalernya silver
bole pulak
adik aku dgn jiran sebelah pung 
tema kaler siilver pagi raya
hohohohohoho


see..dah mcm boria
aku dgn ain..hehehhe
cume ank aku jew yang bapak nya belikan
baju raya tak kaler silver
nak juga
baju kurung elephant 
beli sehari sebelum ramadhan
gile xcited kaw , bapaknya
heheheheh

alhamdulilah..rasa bahagia sgt2
ade husband dan anak
yang melengkapkan 
kehidupan ini

tapi kan kan
sedara mara tnay
bile nk tmbah satu lagi???


>>>>>>PENGSAN<<<<<<<

trauma dan fobia mengandung Ayra tak hilang lagi
hohohoo

nih pung ku dah amek injection Pre-Implanon yerk!
tu pung selalu mimpi mengandung... >_<
tatot!!!

hujung tahun nih baru pasang implanon
nti lah yer ku citer pasal implanon & family planning..kikikikiki

Hencik S pung ade ckp nk tambah satu lagi lpas setahun setengah
bukan tak nak
tapi nk bagi more n more perhatian pada Ayra
at least bile ade adik
nti ayra dah berdikari..

eh!nih kan citer pasal Hari Raya
kan dah aku melalut ke family planning

well, nih la citer simple hari raya tahun nih.
tahun lepas preggy
tahun nih raya dh ade anak..
beshhhhh!heheheh

aku rasa sekrang 
suasana raya tuh dah tak bape nk rasa, kan?
tak mcm dlu2
excited kemain soping bagai
tahun nih
aku more utk anak
dan kuih raya sahejo

raya sebulan kan?
jom beraya.. :)

No comments:

Post a Comment