Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 17, 2013

Birthday A&A - #01..Preparation..

 Besday A&A (Ayra - 1 year & Aisya-3 years)
 
actually besday anak aku 30 Disember 2013 tapi memandangkan Busu aku dtg awal bulan hari tuh
maka aku pun pilih awalkan tarikh
supaya majlis lebih meriah
the more the merrier !!
so sambut ler awal..
 
tahun nih Ayra celebrate dengan Kak Aisya Damia
buat sekali
sbb besday Mia pun 15 Disember 2010
 
Party tema Sofia the First..
 
 
persiapan untuk majlis besday anak-anak aku
amek masa dalam 4 minggu jugak
lepas confirm tarikh
terus carik tema
dan design banner, kad lalala sume tuh..
 
Minggu pertama
1. Printing items
sebey design banner , kad dan crown kertas
dah ade design
aku terus hantar ke Grazine utk printing..
 
2. Goodies
- utk bodak2 aku tempah stationary set dengan Fancy Party Box thru Instagram &
communicate thru Whatssapp jew.

Goodies for kids

- Utk org dewasa aku tempah Baulu Sarawak dengan Kak Lat
 
3. Cakes
Busu aku awal2 dah ckp nk sponsor as hadiah to the besday girl..alhamdulilah


Inilah gambar Pada hari Kejadian itewww...
 
 
muffin





 
 
gigihkan emaknya & makcik serta Tok Chu nak menjadikan tema Sofia the First..gitewww
bergotong royong sgt!!!hehehehhe
 
bersambung.
.~~~ngeeeeeh ngeh ngeh...
 


No comments:

Post a Comment