Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 26, 2014

Perjalanan...

 
Insyallah
bulan Februari
aku & Hencik S
akan menempuh satu perjalanan
 
 
 
ke sesuatu tempat
yang memang aku cita-citakan bile aku dah bersuami
 
tempat yang suci
dimana aku dan suami aku
akan berada di tempat itu
dan dia akan membimbing aku
aku pernah ckap
dan berdoa
supaya satu hari
bile aku ade suami
aku & suami aku
akan pergi ke tempat suci
itu bersama - sama
 
insyallah
kalau takde pape aral
kami akan sampai ke sana
dalam keadaan redha dan berserah kepadaNya
menuju ke situ
tapi sebelum tuh
byk persiapan yang aku tak buat lagi
betulkan ape yang tak betul
 
mcm2 lah..
harap2 segalanya dipermudahkan kat sana.
amin
amin
amin
 


No comments:

Post a Comment