Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 16, 2009

ade ape dengan ---------

hari ini keamanan aku telah dikaco oleh seekor makhluk yang xreti bahasa!!!psiko!gile!bacin!bau taung!!citer dah berkurun-kurun lamenya dari 2003, sekarang dah 2009,,huh-sigh!tetap dia nk sentimental-sakit mental sebenarnya!!!memang psiko!!susah kan kalo org dah psiko sangat nih...haku pulak yang rimas..well, what i'm gonna to say is tak semestinya bile kita suke org tuh, orang tuh akan suke kita balik.kalo dia suke kita mungkin dia iklas, ade rencana sendiri dan sebagainya..hari nih ape nk aku ckp bile org tak suke kita a.k.a cinta tak berbalas.hukum karma..yes!!!sume org penah merasa kan kan kan..tol tak?hurm..aku pun penah rase..tapi citer kali nih mmg berbeza, sbb aku dh tak suke dan menyampah dengan org yg menganggu ketenteraman haku dengan perangai dia yg poyo cam keji tahap hanjing!aku faham bile perasaan di lukai tapi kali mmg tak bleh nk dlayan sebab dia busuk-ceiittt!!!geli aku dgn ko!!blah la wei!!!dia adalah kawan aku yang bongok mase kat uitm perak tahun 2003.buweekk..ye!!aku pun penah rase biler cinta tak berbalas.memang sakit-teramat sakit..lagi sakit kalo diperkotak-katikkan dan disegi tiga kan..hohoho..rase cam nk fire je muke org tuh!!tapi biler fikir balik, Allah nak bagi yang lebih baik kepada kita..setiap yang berlaku ade hikmahnya..tak kisah la ble putus cinta, di tinggalka whatever yg jadi mesti kita fikir yang baik dan positif..baru leh cepat bangun dan bangkit balik..mungkin juga diri kita tak ckup bagus untk org yang kita suke/cinta..jadi terimalah hakikat yang sebenar dan mula dengan hari dan wajah yang baru!!memori still ade , kalo leh delete, sape yang tak nak? tol tak?aku mendoakan untuk setiap makhluk yang pernah menyukai dan dilukai oleh aku-mintak maaf banyak2 dan hope sekarang happy dengan life baru, terima kasih kerana pernah menyukai aku..hehehhee..buat lelaki yang penah aku suke dan buat aku sentap! cewah!!hari nih aku jiwang taman..agagaa-hope u ol bahagia, what come around goes around...enjoy the moment..hehehhe...
p/s:Fitri-tolong la jangan kaco aku lagi!!!yang sudah tu sudah la k!!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................................

No comments:

Post a Comment