Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

bufday aku nk dekat


aku ni april baby..hurmmm...jiwa kaco kalo ingat bufday celebration dari tahun 2005-2007..best sangat. sweet and romantik..skrang nih dah takde dah macam tuh..kalo ade pun dah tak same cam dlu lagi..orangnya pun dah g jauh-jauh dalam hidup aku...cume tinggal kenangan je sume tuh....sorry kalo ape yg aku ckp ni akan ade org yang terluka buat sekian kalinya..hope tak terase hati..just meluahkan ape yg ade dalam hati..

pic nih bufday aku kat planet tahun 2006..

4 comments:

  1. perlu ke nak emo mamarika?motif tau..

    ReplyDelete
  2. emo lah..hohohoo
    "kenanganku bersamamu"....

    ReplyDelete
  3. motifffffffffffffff!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. ermm selamat hari ulang tahun zana..kita sama2 april gurl..hopely u enjoy yourself & always take care k..cak:-)

    ReplyDelete