Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 29, 2009

binatang terdampar

ade sekor bintang terdampar yg menyemakkan hidup besfren aku dan aku gak-pegang dada kanan dada kiri terasa(21sx)...hahahaha..berbalik kepada citer haku tadi.binatang terdampar tu tak hbis2 nk carik psal dgn haku!binatang terdampar itu tak habis2 berkira pasal duit dia!bodoh punya binatang, sj carik pasal dgn kitaorg kan..pas tu sket2 bgtau mak!binatang terdampar tuh tak sedar diri dah tua bangka, tapi stil depend dengan mak.ape guna ade bdan besar cam tuh tapi otak cam h**jing!!

kerja binatang tuh adalh berkira every single cent dan keje nk menyusahkan org!prinsip dia-barang ko=brang aku, barang aku =barang aku!lahanat!sape ajar dia cam tuh!dia mengungkit cam dia byk contribute kat umah dan tolong kawan2.ape yg ko tolong?kitaorg sbnarny menyampah dgn bintang terdampar tuh.

ciri-ciri binatang terdampar tuh:
1. kedekut nak mampus
2. poyo
3. ckp nk tinggi
4. muke mcam pant*t
5. perangai cam sial
6. berkira
7. menyusahkan org

tiap2 mgu menyusahkan org suh anta kat ktm padang jawa!duit minyak kedekut!berkira!
"woit!orang tak berkira pun dengann ko.tiap kali nk kuar, kitaorg ajak, kalo kita org tak bawak g kedai makan ,mati kebulur la ko!ade hati nk kawen, masak nasi pun tak penah! nk jalan kaki g kedai beli nasi bungkus pun mlas!ade tak pun, turun bawah beli nasi lemak hampeh kat bwh blok!tu je!ade lagi yg dia wat?kalo bran, bgtau ar!pas tu suke merapek ko nih stranger!ko yg wat diri ko cam tu!

bitch said-" ko sial cam hanj*ing!

p/s: binatang terdampar-kalo bace blog aku nih, ni lah selama nih aku nk ckp dgn ko!kalo ko nk jumpa aku nk face-to-face nk setel hal dgn aku , tuih69x!aku tak nak jumpa ko!bkan aku tak berani, sbb aku mlas nk layan org mcam ko lagi.sume bende nk berkira!perangai cam ****!

5 comments:

  1. bagilah dia alamat blog ko..biar dia baca sekali baru puas hati..hehe

    ReplyDelete
  2. bgus mrika!!!
    perangai die cm sial
    ade hati nk cr pasal dgn kte!
    tau la aku ajar!!

    ReplyDelete
  3. fuck you.. u the real bitch.. haha

    ReplyDelete
  4. hye sial !!..ko dah la pengecut!ckp aku macam2..tapi takut nk tunjuk mke..bapak ko ajar mcam tu kan..bodoh!!!dasar binatang babi kene samak..kat mulut je berani, konek bagi anjing mkan lagi bagus!!ko apehal dgn aku????konek ko lagi busuk bau taik babi!!kalo berani sgt, cini tnjuk muke ko yg gampang, lahanat, bertepek anjing berak!tempat ko kat kandang babi!!!

    ReplyDelete