Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 14, 2009

i want to be a mom-happy mother in dis world


- pic kazen aku: zahra -
ini adalah pic kazen aku..name dia zahra..so cute n adorable..tgk bodak tecik tetibe aku pun rase cam nk ade satu..hakhakhak..., cita - cita aku adalah nk jadi seorang mak yg baik n supporting..a lovely mom...hmmm....(berangan ke main lagi)....i want to be a happy mother to be and have a very gud babygirl..hhehehhe..tetibel touching nk jadi mom kan..ciattt!!g clubbing mane leh bawak baby..hahhahaha..perangai aku cam setan mesti aku dpat ank cam perangai aku..hahahah..calon pun tak de ..berangan lebih..=) but seriusly, actually i nk hidup dgn tenang..have ma own family...baru aku nih tak bape nk degil sgt..tapi sape ckp membina keluarga tu senang..tambah bilangan keluarga mmg best..hahahha..tapi nk handle alam kekeluargaan tuh..fuhhh!!mencabar mental dan fizikal sbb tuh org ckp kawin nih cam main judi kita tak tahu nasib kita di kemudian hari..hari nih mgkin cerah esok lusa sape tahu kan kan kan...nak memusnahkan lagi senang dari membina..hohoho.....
p/s: citer org tak de keje kat opis...wahahahha

No comments:

Post a Comment