Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 13, 2009

viva la diva

viva la diva adalah nama blog aku yang aku pikir sendiri tapi tanpa tak sengaja ade banyak benda yang menggunakan nama viva la diva.( sbb hari tu aku g subang aku nampak satu butik nama viva la diva aku ckp kat sida, butik tuh curik nama aku, cis!ble aku google, hambek...macam2 ade!siap ade lagu lagi wokeh!):p

viva la diva meaning:
Diva is a magnificent female opera
singer. However in today's terms it's used to describe a popular female recording actress is famous and spoiled by her successes. Viva is a Spanish term for long live.

butik
www.vivaladiva.com ( tapi nih bukan aku punya u olz! nih dari uk...)

shows:
www.vivaladivashow.com

sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment