Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 23, 2010

melayu suke berdengki

aku baru je berjinak2 dengan bisnes mekap, bridal dan sewaktunya dengan..adalah vendor2&potiential vendor untuk tunang & wedding aku tak puas hati..cam aku nk potong line dorang, takut aku menggugat dorang, nk jadi saingan dorang...hey!!come on la!!!jgn la cam nih..aku nih beginner..korang tuh dah establish..ape yg nk ditakutkan??pelis la...aku carik rezeki halal utk biayai majlis tunang & kawen aku..tak perlulah aku canang satu dunia aku nih orang susah , kene buat part time job sbb nk tunang & tawen..aku bkan jenis yang harap& susahkan mak bapak...korang tahu tak selain barang mekap yg aku beli mmg utk mekap org,segelo barang adalah barang utk aku guna mase tunang & tawen nti , tpi in mean time sbm sampai mase aku, aku tolong orang yg memerlukan..salah ke?????tak salah kan????nape org cina berjya dlm bisnes??sbb dorang tolong menolong?melayu??berdengki hati...tak nk senang same2!

kalo aku bgus tak de la amek korang...dan aku pun tak menang tangan nk handle majlis sendiri...faham???aku takde niat pun nk jadi saingan korang!!!nih side income aku ; nk bayr korang jugak!!!kalo aku takde duit cam ne aku nk bayar korang????haishhh..kan rezeki masing2...

itu lah melayu, suke berdengki !!! busuk hati!!!

No comments:

Post a Comment