Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 18, 2010

sentap dada jap







haku stalker blog kepada ntah la..i dont know pun ape status makcik nih dgn my besfren, A.okies...kesian

sbb terpaksa telan perasaan sendiri dgn perangai A..

aku tahu dia ckp pasal aku...but, like i care???ade aku kisah..Nevaaaaaaaaa...

watever , bebeh!

makaceh buat aku rase cam glamer jap ..wakakakkakakaka

ko nih sape?nk cakap macam2 kat aku?kalo ko rase aku nih mengugat ko, dtg la face-to-face..aku tak penah takut...ko kenal aku ke?kalo ko bangga dgn diri ko. aku pun bangga dengan diriku.u dont know thing about me!!!everybody have their own strength!so tak yah nk dabik dada ke ape...tak perlu..kita sendiri tahu diri kita cam ne..aku tak rase ko akan sekuat aku, untuk megharungi hidup & menjaga setiap orang disekeliling kau!menjadi perlindung kepada mereka..!

tak perlu aku ceritakan kepada semua , biarlah orang sekeliling aku je yang tahu..

kau masih ade ibu bapa yang berkemampuan, aku? aku ade diri aku untuk semunya...

cukup lah, ape yang ko ckp..aku tak penah berdendam dengan kau!tak penah busuk hati..kau je yg terasa aku mengugat ko...hrmmm

aku mendoakan yang terbaik untk ko..tak penah sekali pun aku mendoakan yg tak baik tuk ko..ko nih..aku tak faham la dgn ko nih...

aku nk jadi kawan ko..tapi ko????i'm also getting engage..ape yang nk ko takut lagi??haishhhh!!!

2 comments:

  1. ko peduli sebenarnya sebab tu ko sentap dada..kalo da tau xnak sentap dada jgan jadi stalker gi blog org..ok?hahaha ok aku mmg kejissss

    ReplyDelete