Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Lebih kurang sebulan dari sekarang...

mase lucheon tadi, my daddy call .. of course pasal kepeningan perihal bakal pengantin satu lagi iaitu my sis: ain & zuna..hohohoo .. ok!kita tinggalkan citer pasal mereka.rasa terharu sangat bila bapak pengantin meluahkan kerisauan.. :(

lebih kurang sebulan dari sekarang , saya akan menjadi yang halal untuk Hencik S..ecececeh..(menaip sambil tutup muka)..heeeeeee, akan bertukar menjadi Puan Suzana & akan ..macam2 lagi lah u olz!

alhamdulilah, Allah permudahkan segala urusan & rezeki. Baru-baru nih Busu offer nak sponsor chocolate homemade buat tambah-tambah dalam goodies bag. Segala persiapan untuk urusan nikah pun sudah setel termasuk untuk upah jurunikah & pembatalan air sembahyang. Apartment untuk family in law pun hampir selesai.

Outfit dari Unaisah Azlan pun dalam progress.. heeeee..hari nih insyallah kalau jadi(dah 3x tak jadi nak jumpa) final measure. plannya 24June aku final fitting & 1 Julai pick up baju .. :)

Kadang-kadang aku berfikir sorang-sorang:

-nti masa nikah & especially masa adat sakinah, adakah aku akan menangis meroyan-royan kah?al maklumlah, nampak je ganaz tapi hati lembik cam kuih lapis..

- dapat tak aku nak layan semua pada hari itew?

- betul tak semua arrangement aku?

- sempat tak nikah pukul 8.30 pagi?

oh, my god! Hanya Allah saja yang tahu keresahan aku nih..

Menggigil badan menahan darah kuar dari hidung sbb duit mengalir macam air sahaja! hohhoo

>.<

Minggu nih ada project wedding untuk my little & very humble bisnes : Zana Qreatif Idea Wedding Gallery.Tema Warna: Olive Green+Dusty Pink. Tunggu out come nya ye kawan-kawan! heeeeeee

pada bride to be yang akan berkahwin dalam bulan June ini, selamat menempuh hidup baru & all da best!!

love,
zana

2 comments: