Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

Masih byk benda pending lagi..

tinggal bape hari je lagi tapi byk benda pending:

1. VIP goodies bag tak beli lagi
2. Henna lukis pun aku tak tahu mane nk buat
3. Baju jgn tanya!
4. kayu nak cacak tanda arah pun tak de lagi

macam-macam lagi nak oiii!siapkanlah mental dan fizikal u olz, yang penting tenaaaaaaaaaaaaaangggggggggggggggggggggg!

di samping stress prepare nk kawen nih..sempat jugak aku prepare mende lain.hehhe

just sharing..

aku dah setat mkan folic acid dan semalam cari Susu Enfamama tak jumpa pulak. tengok susu lain mcm tak lalu je..huhuhu..sebagai penyediaan ...doktor ckp "if u planning to having a baby, u must prepare urself first!"

Hencik S cakap tak payah family planning for first baby..hohohohohoo..sebenarnya aku berniat nak planning until next year. actually we already have a plan for both of us until next year. tapi kalau dapat rezeki cepat, alhamdulilah. :)

Lepas 3 minggu kawen, Hencik S akan pergi umrah, aku tak dapat ikut..huwaaaaaaaa.. pergi dalam 13 hari. aku minta Hencik s doa dapat anak yang baik & cergas.insyallah. amin.dan aku mintak bawak balik aprikot sbb aku mmg suke gile makan aprikot!

semoga segalanya berjalan lancar.

amin
amin
amin

2 comments: