Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 25, 2012

Citer 'Pending' #1 - Pasar Payang, & Kuala Terengganu

Actually this is my family trip during chinese new year. from Kota Bharu we went to Kuala Terengganu & stay at this Resort : Intan Beach Resort

ni je gambar yang aku edo ..huhuhuhu




dan jugak nak inform, aku xde gambor masa kat pasar payang..huhu

so the review for Pasar Payang, lets be fair:

Pasar Payang ni ade 2 tingkat , bawah jual makanan & tingkat ats jugal baju macam t-shirt, kain sutera , batik n such tapi kalau kau feeling2 nak beli baju yang hebat bergeyo bukan kat sini ye!dan kat sini harga kene tawar-tawar. kat sini terkenal dgn batik. but kene pastikan batik tuh corak tangan atau cop getah. tudung kat sini mahal , lebih mahal dari KL..mcm ne tuh? adakah sbb aku ni dikategorikan sebagai pelancong?hrmmm..

makanan mmg banyak dijual mcm rendang, kuih, memcm2 la.. ikut selera korang la kan..

kat dpan pasar Payang ade like mcm soping mall jugak tapi lagi mahal dari pasar payang.. parking sini mmg susah & depan pasar nih selalu je jam..sgt jammmmmmmmmmmmm..

yang sebenarnya mak mentua aku yang beriya nak datang sini, aku ni tukang ikut je.. habis bersoping2 di Pasar Payang, we olz bergerak ke Kampung Losong beli keropok lekor .. pergh!! mmg sedap!! mmg sini tempat orang beli kopok lekor.baik yang basah & dah siap goreng.yummy2! so kalau sape2 pergi Kuala Terengganu, jangan lupe singgah Kampung Losong erk erk erk

itu sahaja ..hehehehhehhe

No comments:

Post a Comment