Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 26, 2012

gelojoh....

perbualan laki bini dalam kete semalam, on da way balik umah lepas karoke:

B: "Honey, anniversary kita nak makan kat mane?" (Anniversarynya lambat lagi, bulan 7, smlm dah tanya aku)

aku: "ade la!dah ade dah tempatnya."

B:" Christchurch(New Zealand) ke?" (ewah!sedap naw soklan dia tuh).. mmg aku ade ckp nak pergi NZ..

aku : (dengan gembiranya)" eh?ye ke?hehehehhe"(aku pun bole bagi soklan cenggitew balik kat Hencik S, dalam gembira campur blur2.. siap aku senyum sipu , kau!!)

B: "byak duit awak??" pas tu gelak2 kan aku.(dang! dah kene sekali kat hidung. mase ni aku dah down jap,sbb tadi dah bagi harapan..hikhikhikhik)

aku: "dah thu dah xdapeknya ke Christchurch(New Zealand). somewhere in Putrajaya je"

B: "alhamdulilah!selamaattttttttttttttttttttt

pnya gelojoh laki bini kan, anniversary bulan 7, lagi 5 bulan dah sibuk tanya nak celebrate kat mane kan?hehehhe

alhamdulilah. terima kasih Ya Allah kerana memberi hidup yang indah ini. :)

No comments:

Post a Comment