Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 22, 2012

baby stuff - preloved items


 last week aku beli lagi barang lil' sweetheart! ( tak sudah2 beli barang baby, kan?)
kali nih aku beli borong pre-loved items nih dari opismate aku aka assistant manager aku
sbb dia dh mmg nak tutup ' kedai'
so dia let go semua barang dia
barang dia mmg baru2 lagi
ade yang tak pakai lagi pun
mmg cermat lah la dia pakai
aku mmg tahu cara dia pakai & simpan barang
tu yang tak palat nk beli barang baby dgn dia
byk gile aku borong ( aku borong semua sekali!!!!!)hehehehehe
tak de tinggal sisa pun..

antara barangnya:




**pix dari google.
 gambar aku sndiri takde snap. lagi pun berterabur aku mlas nk snap..hohohohoo

selain barang2 nih, termasuk lah barut baby yg tak penah pakai , bedung, play gym, baby tub bagai sume.

puas hati sgt2 kan?hhehhe

alhamdulilah, rezeki utk my lil' sweetheart

No comments:

Post a Comment