Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 17, 2012

38 weeks :)

today i was 38 weeks & my edd is 1.1.2013.
minggu depan baru aku start annual leave.

sekarang ini memanjang sakit perut tapi aku tunggu dlu
tengok jam & tengok kalau2 ade tanda2 nak bersalin

tapi so far tak de lagi
alhamdulilah, masih bole pergi keje,
berjalan..hehehhe

**air selusuh yang Hencik S buat pun dah tinggal setengah botol..heheh
air Selusuh= air yasin yang suami aku bace..

last timbang : 
  • mummy - 69kg
  • Baby - 3.3 kg ( with 3D scan kat Hospital UMRA)

 aku takde la rasa pape sgt melainkan rasa takut sakit..diulangi: takut sakit
sbb aku jenis manusia tak tahan sakit..
stail aku , kalau sakit mmg akan menangis : cara utk melepaskan kesakitan..hohohoho

pun masih ding dong nak decide hospital..
gila kan!hehhehehe

No comments:

Post a Comment