Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 17, 2012

My Family in Law Trip to Langkawi - Part 3-Final : Shopping di Idaman Suri

Hari Ketiga di Langkawi :

hari terakhir di Langkawi, aktivitinya adalah memborong & memborong..hahha

my brother in law masuk Underwater world kat Pantai Chenang tapi we olz tak masuk, sevey2 harga coklat & pinggan mangkuk kat The Zone sebelah Langkawi underwater World.

dapatlah coklat cadbury Rocky Road & sebey harga pinggan mangkuk. mahal la kat sini! barang same je. simpan napsu beli kat Idaman Suri.

after my brother in law & angkata habis tengok2 ikan, we olz pun bergerak ke Idaman Suri utk shopping pinggan mangkuk & coklat. mmg best sgt soping pinggan mangkuk kat sini! murah gile!!!!!! sgt2 murah kaw~!!
tapi coklat kureng sket pilihan, cadbury Rocky Road pun tiada.

ade lah dekat 2 jam kat kedai Idaman Suri baru naik feri balik ke Kuala Perlis. so sesape yang nak soping pinggan mangkuk kat Langkawi, kedai yang aku suggest :
- Idaman Suri
- Haji Ismail Group

yang lain aku tak tahu murah ke idok.

mase ni takde amek gambor, aku dh letih bebenor! yang byk memborong pun my mother in law . aku just beli utk my sis & mama aku . tuh pun mcm nak gila arrange barang nak naik feri.

pape pun , it was wonderful moment :)

No comments:

Post a Comment