Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 31, 2013

Susu ibu utk Ayra....


alhamdulilah Ayra masih dapat breastfeed sehingga kini dia umur 10 bulan
aku masih tak dapat nk bagi fully breast feed bile aku pergi keje atas sebab kurangnya sokongan  dan kerjasama dari beberapa pihak
aku yang beria-ia nak bagi anak susu badan..hohohohoho

aku takde makan shaklee.. 
paling-paling aku makan The Milk Story (TMS) dari Lunatot itu sahaja
sbb aku malas nk beli bagai
past tu tersadai
TMS tuh pun kadang je aku amek
yang lain aku harapkn rezeki susu itu sendiri..hehehehehehe

nk kata ada amalkan pape utk bykkan susu , pun takde
aku redha dgn apa yang ada :)

harapnya aku dapat bf Ayra sampai dia 2 tahun.amin

No comments:

Post a Comment