Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 3, 2013

Update bertalu-talu...

hai uolz!

saje nak update blog mekz yang tak bape nk happening sgt nih..ehehhe

1.  well, i was eager for my family trip to HKT..weeeeeeeeeeeee


alhamdulilah, persiapan  nk travel dah buat sket2 like mcm beli baju2 and barang2 ayra
dah study and survey tempat yang nak pergi tuh smpi bole buat kitab..hahahahha
so yang preparation utk yang penting2 dah siap

2.  Ayra dah 9 bulan, hjg bulan ni 10 bulan...yeahhhh
anak dara mummy nih very da aktip skrg
suka main
dah makan solid food
ade bagi jus utk baby
dia tak bape gemor
bagi vitagen pun dia tak bape suke
masih lagi half-half breastfeeding dan susu formula
alhamdulilah

solid food ayra selalunya
bubur yang dimasak dengan ikan salmon dan sayur bayam kadang2 letak telur/putih telur
smlm pertama kali
aku buat nasi lembik letak ikan yang dah rebus pas tu hancurkan dan letak puree bayam
harapnya sedap

keje ayra hari2 adalah panjat tangga dan kerusi..
hehehehhehehe 
pas tu dah pandai ckp bahasa baby dia lah..
smlm dia ckp mcm new word - bahasa baby dia
oh! its such a bless bile ade anak nih taw
nak2 mmg aku nk anak perempuan..heheh
tu lah buat hati pengarang jantung

smlm dah smpi botol susu Ayra yang mummy beli kat mybbstore.com:

1. Tommee Tippee Closer To Nature Royal Baby Gift Pack - Princess ( Special Edition)

yeahhhh
** nih yang paling speselnya***hehehhe

2. tomee tippee teat - medium
3. tomee tipee explora spoon
4. Autunmz milk storage bag -  7 oz (25pcs)

aku pun pulak mcm dah kemaruk
tiap2 minggu beli main utk Ayra
tapi mainan yang biasa2 je la
sbb Ayra belum pandai main sgt pun

asal pergi mana-mana
mesti tengok barang Ayra
barang aku dah tak tengok 

baru-baru nih pergi sungai wang
beli baju ayra
paling latest pergi Subang Parade pun
beli lagi baju Ayra
nk beli swimming suit belum jumpa yang sesuai..hohohhoo

3.  saje la nk bebel-bebel manja..huwawa
sejak hp Samsung S III aku hilang
aku terus hilang mood nak amek2 gambo
dah banyak kali Hencik S offer nak beli hp baru
tapi hati aku tawarrrrrrrrrrrrrrrrr
sbb hp aku hilang
tapi aku nih jenis suka amek gambar anak 
rasa mcm tak best pakai hp skrang ( hp lama - hantaran masa tunang)
Nokia E5
tak bole nak buat ape sgt
sedihhhhhhhhhhh arr

hopefully lepas aku lagi careful and jimat
bile pakai hp baru
yang penting dapat amek gambar anakkkkkkk
heeeeeeeeeeeeeee

cukup dah nih aku update
nti update lagi.

papai!!!

No comments:

Post a Comment