Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 4, 2014

Family Gateway ~ Langkawi 2014 : Last Entry

ok..saje la nak citer kan 
citer yg interesting la sgt, kan?heheh


1. experience makan kat Restoran Nelayan

sadis hokeh citer kami!!!

kami sampai kat situ around 8.30pm 
selepas keterhegehan mek sorang tuh
jadi kami kelambatan utk dinner

ok.fine
smpai restoran nelayan
pkol 8.30 gitew lerr

smpai2 tgk lauk & harga mmg best!
murah!
then dapat no. 25
aku igt dia bagi nombor nih random
so aku pun tunggu ler kat meja

dekat pkol 10mlm
aku tanya la
mne order aku
dia bole ckp
"skrang giliran no 19, kak"
huh?
maksudnya aku orang ke 25
dengan tahap 
kelambatan siput babi
kau suruh aku tnggu smpi 
tadi masa bagi no 
tak pulak orang yang bagi no tuh
bagitau aku no 25
kene que
dah tunggu dekat satu setengah jam 
baru ckp
aku kene tgu turn lagi 6 order 
baru dapat makan

ok!
masalahnya bile aku dah complaint
kau still tak speed up the order
~~~grrrrrrrrrrrrr

anak aku smapi dah menangis
n my mom smpi tertdo tgu order
mmg @$#@$#%#%3!

then aku decide
terus blah
bayar air jew
sbb aku benggang gile dgn kedai nih
dah la buat order lambat tahap sibut vavi
pas tuh customer sebis mcm harammmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

mlm tuh kami mkn KFC
seb baik ade 24hour..
mmg menyirap jew aku mlm tuh


2. signature pix kat Langkawi
my mom yg kehepian giteww!
rasanya sume dah citer kot kan!
tngu next entry for CNY Cherating Trip !
yippie!

No comments:

Post a Comment