Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 5, 2009

cipanzi belegam!

A bercinta dengan sekor beruk aku namakan D. A dan D tidak sebangsa dan tidak seagama. Aku faham dan aku tak halang. love is blind and anything can do! love is universal.But da problem is bile dah lupe agama, family dan kawan2..huhuu.aku pun bkan ustazah tapi tak sejahiliah nk anta kafir g kuil.huhuhuhuhu..

Well, ape yang aku bengangkan adalah beruk mak yih tuh tak kan tolong A dalam kesusahan even dalam keadaan kritikal..nk tuang minyak time kritikal pun A kene carik adik aku untuk isi minyak ..come on la!ape guna takat ade telur jew!! time susah si A nih la ke hulur hilir , dan D?hrmmm tgk jew la..mcam 2 lagi la !!yg paling ku kesalkan sanggup si beruk tuh drop A kat mane hala suh balik sendiri, siap order2 kat org suh anta A balik lepas D sedap mengulit A- ade prove k dan aku pun antaranya but its once and last!. Jantan ape cam tuh?ckp jgn clubbing takut kan keselamatan tapi cara D melepaskan A balik ikut mana hala pandai2 cari transport sendri tak bahaya la!bodoh!!!!Gampang!! bkan jauh pun jrak..tak smpai 10km kot g balik...

p/s-bukan niat nk menjatuhkan sesape tapi sekadar luahan dan teguran dari hati ke hati, kawan ke kawan, wanita ke wanita..

untuk A : pesanan aku tolong lah jangan perbodohkan diri sendri. walaupn kita bodoh jangan sangat kebodohan kita.cinta biar berpada-pada. belajar dari kesilapan dan pengalaman kita sebagai perempuan sebagai mangsa permainan lelaki.

Untuk D; Ko memang jantan sundal! nk amek kesempatan je keje ko!!! kat mane ko time A susah ???kalo tak kitaorg nih tempat dia mengadu nasib dan atm sementara..huhuhu

No comments:

Post a Comment