Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

pissed off!

aku sedih dan bengang dengan perangai org yg tak reti berterima kasih dan tak kenang budi
aku dah tolong ko
mcam nih ko blas kat aku?
dah la ko wat aku nih cam musuh ko
sedangkan mase ko susah
aku yg tlong ko
bile ko dah senang
dah dapat gading bertuah
semua ko buang
ko langsung
tak ingat
ape yg aku tolong
mmg aku tak bagi
segunung duit kat ko
tapi ape yg aku tolong
ckup untk ko
rase lega untuk bernafas
dan bangun balik
dari kegagalan ko
aku bukan manusia
yg suke mengungkit
bile tolong org
dan aku tak minta
jasa aku di balas
aku tak minta
dijunjung
aku minta ko
hargai sket
atas selama nih
aku tolong ko
tanpa rase
menyusahkan
membebankan aku
tapi ko ade
pikirkan perasaan aku
aku je yg pk perasaan ko
aku je yg nk amek hati ko
ko?
aku dah penat sakit hati dgn ko
pape pun
terima kasih atas segala yg ko
buat pada aku
aku mendoakan yg baik2
utk ko
bangun dari kegagalan
&
mendapat sinar kebahagian
semoga ko happy
dan bahagia
dengan ape
yg ko buat!!
p/s:ko manusia yg keji, ego dan kejam!!! aku hrap ko akan rase ape yg aku rase skrang..!!!

No comments:

Post a Comment