Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

hari ahad hari gadis2 di rumah ku belajar jaga anak..

semlm busu aku ade kursus kat intekma, dia pun meninggalkan anak keciknya-umo 8 bulan dengan kitorag(aku, sida & ana) di bawah selian mak aku..

pagi sampai tengahari-si kecik tuh sgt ceria sekali...lepas aku bagi mandikan dan suapkan makan dia tidur dengan lena termasuk la yg tukang tidurkan(tetap 3org)~punya ramai nk tidurkan padahal masing2 memang nk tidur.

tengahari sampai mlm-si kecik tuh mengamuk.tak tahu hjg pangkal dia dh meraung2..panik jap..aku panggil mak aku..mak aku senyum jew..aku buatla segala benda utk dia..haram dia nk diam~sebenarny dia nk mama dia..hahhaha

mlm-si kecik tuh gumbira sekali dapat g naili's ampang point. dengar suara dia jew kat tempat tuh. tenggelam sore aku kejap..dia makan mcam2 mengalahkan haku...hahhahaha..time balik dia tdur~selamat!kalo tak dia sibuk nk duk kat stereng kete aku nk bawak sekali..huhuhu..sampai kat umah dia menangis sbb btol susu dia tertinggal dlm kete busu haku. tengah2 mlm umah aku bsing dengan bodak nagis..huuhuhu

hari nih aku rindu lak dia,cam terdengar lagi sore dia melalak, ketawa, meraung2..

~aku rase best lak ade babygal kat umah..meriah!tapi smlm kitaorg ade membincang kan perihal ibu muda. terutamanya aku..diaorg mengatakan aku layak untuk ade anak sendiri-berdasarkan performance aku smlm..well di umur aku nih, rasenya dah sesuai kot kalo ade satu...hhehehe..TAPI colan lom ade.w.ahahha..itu bkan persoalannya..persoalannya adakah sesabar mak aku dan tak selfish nk g menjengkit dengan kawan-kawan aku..hhehe.org kata dah tawen life akan berubah especially lady..lelaki masih jua begitu ..g lepak minum dgn kawan2 dia..perempuan, hrmm..kene duk umah..jaga anak-kalo tak de maid or tak de org nk jaga anak time nk kuar...

bersedia aku ?kau?hrmm.....tgk la

tapi aku still suke babygal n bercita-cita nk ade satu..hhehehehe

No comments:

Post a Comment