Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 20, 2012

Aprileus Celebration

Bulan depan ramai gile orang besday termasuklah aku! :) hehehehhe.. so my Family In Law decide nak having family gathering cum celebrate orang2 April ni..ramai wooooo!aku, biras & mak mentua..somemore bulan depan Anniversary 40 tahun (Jubli Perak) my Parent in Law. so celebrate serentak..

kat tempat nih.....Janda Baik

website:http://www.saujanajandabaik.com/
We olz tempah Chemperoh Villa yang bole buat almost 30 pax :)

aku pun tak penah pergi. ni baru la kejakunan nak ke sana.. menu semua belum di rancang. cuma dah order kek je dgn Kak Ana:http://apronsnotattached.wordpress.com/

PR Kak Ana sgt2 okay & easy to deal..really nice..tapi belum rasa lgi. ni pertama kali nak rasa dari Kak Ana :)

oh!bulan depan mak aku, kawan-kawan aku pun ramai April :)

Semoga Allah melimpahi rahmat, memurahkan rezeki dan memberkati Aprileus ( April Besday Boy & Girl).amin amin amin

Baru-baru ni Hencik S dah tanya nak hadiah ape. thun ni bole pulak aku baik kan, aku ckp " Seikhlas hati Baby nak bagi ape. Honey tak nak ape2. Nak Kasih sayang baby je" bile dia tnya , gile ayat punya tak hengat!!!!!!(tolong tutup mata bile terdengar dailog laki bini begini)kakaka.. kalau tak, mau la aku balun segala mcm yang terlintas kat fikiran spt tahun2 yang sudah.hahahahha..last year dapat sunglass Charles & Keith..celebrate pun kat umah je sbb aku buat party kecil-kecilan. aku pun faham time tuh lagi 4 bulan nak kawen jadi tak de la nak mintak yang very daaaaaaaaa..kekekekke..

tak pe, kita tunggu ape dia nak bagi :) tpi aku pun ade sediakan hadiah untuk balas balik hadiah bufday yang Hencik S nak bagi..hehehhe.kalau x , selalunya besday aku pun aku nak hadiah, besday Hencik S pun aku nak hadiah.gile tamak.. dah tawen ni ade slow sket bab2 melahap hadiah nih..

2 comments: