Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 2, 2012

Cuti Sekolah Minggu depaN

Esok aku akan bertempur dengan MUET. siap tadi aku beli stationary bagai u olz!!! kalau tak gempak result , tak tahu la aku! kalah pensel box cikgu2!

Minggu depan cuti sekolah. maka bermulalah kesibukan aku! Cuti Sekolah bulan 12 tahun lepas begitu hampeh sebab aku sibuk keje. family aku datang tak dapek nak layan. maka dengan itu, aku dah berjanji dengan family aku masa bulan 12 lagi, nak repeat cuti sekolah bulan 3 ni! yang cuti sekolah tuh adik-adik aku..hikhihik. tapi aku yang menyibuk..bulan 1 aku dah booking hotel bagai sume!sebagai cip & berkuasa diktator aku memilih Bukit Gambang Resort sbb aku pun tak penah pergi.



Preparation:

1. Accomodation - done: Bukit Gambang Resort - Carribean Bay : Family Suite
2. Cabana - done : 1 unit
3. Foods & Drinks : will buy dis week.

sape penah pergi Bukit Gambang Resort Waterk Park?

jom share........ :)

3 comments:

  1. saya!!hehe....sy student UMP..
    pergi ms tu promotion :) murah gile..now skrg xtau harga die berapa..best gak la..main seme benda disana tau...hehe..have fun dear :)

    ReplyDelete
  2. Looking forward for the vacation..;) xbest bukit gamabng siap ko..hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe...alamak...tp bg sy enjoy kot sbb g dgn kwn2...kitg g mandi2 je..xdelah duk hotel kat sana.. :)

    ReplyDelete