Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 15, 2012

lambat lagi..

cantik tak tempat nih?





ni lah tempat kitaorang nak beranniversary. gile awal booking kan? lagi 4 bulan tapi dah preparation bagai.jangan tanya kenapa aku amek tempat belakang umah je.

sebab:

1. al-maklumlah keje satu opis. nak - nak opis aku susah gile dapat cuti sekarang ni - kalau xdapat cuti/kene keje time anniversay pun aku tak palat :) balik keje terus check inn

2. interior dia cantik

3. dekat!pape hal bole balik opis jap kalau on call..(minta di jauhkan, tapi kalau kene on call, xde la aku rasa palat sgt)

Hencik S tahu tempat ni kat Putrajaya tapi dia tak tahu hotel ape..hehehe(jgn bgtau dia)!shhhhhhhh..rahsia..tu pun smlm aku google sbb nak buat wallpaper desktop dia, kebetulan dia lalu kejap tgk aku buat ape kat pc dia..yang sempat di nampak perkataan putrajaya.selamaaaaaaaaaaatttttttttttt.

dalam kete smlm on da way balik keje:

aku : by, cantik tak gambar desktop baby? kat sitew la kita pnya anniversary
Hencik S: eleh!dekat putrajaya je?????? ( aku ajak g New Zealand, kau yang tak nak)
aku: ye la. kalau tak dapat cuti , mcm mane? lagi pun dekat.
Hencik S : igt kan pergi la Desaru ke mana(ewah! padahal dia yang keje bagai nak gila, cuti susah dapat.ade hati kau pergi Desaru ye?)
aku: ok la ni!xyah nak jauh sgt2

xcite kau laki bini nak ber anniversary segala! insyallah, amin.

doakan ye rumah tangga kami aman damai.amin

No comments:

Post a Comment