Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 7, 2012

New Obimin menyebabkan.........

Lepas habis folic acid, doktor suh aku makan New Obimin. adalah dekat seminggu makan..
mmg badan rasa ade tenaga bagai sume tapi satu masalah yang aku tak bole tahan !!

masalah

*
*
*
*
*
*
*

Sembelit!!! yang aku tahu zat besi menyebabkan kita sembelit tapi aku tgk kat kotak dia tak de pun tulis zat besi.. grrrrrrrr

dari hari ke hari aku nak beli Neurogain, nak tukar vitamin.tapi tak beli-beli lagi..

dah mcm-mcm cara aku buat, makan prune nak lawas tpi tak berjaya.. haishhh!!

skrang ni dah stop tak makan obimin ~ tapi cian kat baby tak dapat khasiat & zat..rasa bersalah sgt..huhuuhuhuhu

1 comment:

  1. u tryla mkn buah-buahan betik ke pisang ke u

    ReplyDelete