Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 8, 2014

Family Trip Krabi - Day 2 : Phi Phi Island Trip

Hari Kedua

 we olz amek Phi Phi island trip 
kos about THB 850 instead of THB 1,200 (deal by my aunty)

tour operator by Ao Nang Speed Boat










hari mmg hujan
tapi redah & lanyak je lah!!
hehehe

laut bergelora bagai
masa aku pergi aku satu bot dgn org malaysia dari mane ntah
sorang tuh mabuk laut kot
asik muntah jew--pfft!

aku tak de snorkelling walau sekali
sbb anak aku sibuk dgn 'bergantung' (susu badan)
mgkin sbb dia tak selesa duduk atas bot yang bergoyang2
however she is very gud girl spjg trip krabi nih
alhamdulilah :)

dalam trip nih kita dibawa ke
1. maya baya
2. bamboo island
3. phi phi island
dgn 2 tempat ape ntah

tpi sbb hari hujan
so mmg spoil lah!!!!

time lunch makan kat phi phi don
so so je
sedap lagi makan masa trip phuket
papepun alhamdulilah
ade lunch

so sad sbb bile hujan 
tak bole nk explore ape2 pon!

for geng rombongan
dorang redah je snorkelling :)

so bot yang kami naek bergoyang2
dan laut bergelora
awan hitam
laut pon hitam
takut jugak

tapi alhamdulilah
smpi ke darat dengan selamatnya

Pakej Phi Phi Island dah termasuk:
1. hotel Transfer
2. lunch
3. snorkelling gear
4. safety jacket
5. free flow drinks
6. petang dorang bagi makan buah

okay lah!
for me a bit frust sbb hari hujan
aku tak bole nk enjoy sgt
*_*

**tak byk gambo sbb masa nih hp kong**
harapkan hp adik aku & Hencik S jew

bile aku tgk gambor2 nih
aku mendapati badan ku makin membuak..
gumuk laaa!!
mencik!!

No comments:

Post a Comment