Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 30, 2014

selagi tak pindah...

selagi tak pindah , kan?

mmg hadpet perkembangan progress terkini je la..
sila jangan muntah..!!
eh!tapi kan aku update nih sbb untuk kenangan aku & anak aku..
bukan sebab riak ye..
simpangkan lah perasaan riak..

kami dah dapat kunci rumah baru!!
yeahhh!
alhamdulilah..

hari pertama jenguk rumah lepas dapat kunci


ruang tamu + kitchen



kecik je pon rumah aku nih haaa..
20' x 60'

mak mentua haku siap tanam pisang belakang umah
dia pon same eksaited!hehehhe

before that
we olz ade 
sebey2 kabinet kat ikea
kalau DIY mmg murah la ..
murah pon tak murah
compare panggil kontraktor buat
terbaraiiiiiii poket!


seb baik laki aku super power
hahahha

kalau kabinet pasang siap 
insyallah
bole kot!

tapi xdapat la kaler tema
purpler giteww

ah!tak kisah la
janji dapur ade kabinet

mlm nih nk settlekan pasal furniture rumah
 k..bai!

2 comments:

  1. assalamualaikum jiran... fasa 3 ke? kalau ye, sama la dah dpt kunci bln 10 aritu.. hehe.. :)

    ReplyDelete