Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 8, 2014

Family Trip Krabi - Day 3 : Santai2

hujan dari malam semalam bawak ke hari nih
nothing much we can do

swimming kat swming pool pon dlam gerimis
hrmmm




Petang

we olz ke SPA
kami spa di Ao Nang Princeville
besh jugak!
tpi syg sbb kami tak book awal
so dorang shortage of theraphy
tapi tempat dia mmg best!



range dia pon okay!
kami redah hujan just for SPA!
huhhuhuhu

so balik dari SPA
aku & aen snggah beli sebenier sket
dan balik naik tuk - tuk
which cost us RM6 yang jarak nya kentut pon dgar
tapi aen ckp dia tak larat nak jalan sbb
dah kene hujan aen rasa nak demam
so kami balik hotel naek tuk tuk
*demm*
kalau x sbb aen,  aku malas naek tuk tuk 
sbb dekat sgt..
kesiankan aen aku teman jugak dia naek tuk tuk

mmg tade buat ape sbb cuaca mmg teruk!!

balik hotel..
Hencik S dah menunggu
sbb dia kene jadi baby sitter
ahahahah
siap bagi curfew lagi tuh

ok!sbg balasan
aku pon sebey makanan kat Ao Nang Princeville tuh
kebetulan ade Sunday Promo
so sampai hotel
terus kabo ke Hencik S pasal dinner promo tuh
then terus berlecup ke sana
bawah hujan kaw!!



balik tuh tapau kan family aku dinner sekali..
aku tapau green thai curry & barracuda sweet sour
sedapp!
dengan nasi panas2
time hujan pulak tuh
mmg ngam arrr!

grrrrrrrrrrrrrrr

so kawan2,,jgn pergi bulan oktober
nti menyesal!!!

stay tune for last entry  - Krabi Trip


No comments:

Post a Comment