Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 14, 2015

dostinex vs bromocriptine (pencarutan apakah ini)

dostinex vs bromocriptine

apakah ini?

al-kisah  nak putuskan susu badan dengan anak aku sekarang nih

aku dah cobe method
1. Letak Nescafe kat $#^#5 tapi dia nak jugak susu sampai molot dia bau nescafe
2. Terus x bagi siang hari masa aku ade kat rumah tapi bile malam..FAIL!

hokeh!
jadi sekang kene jugak putuskan susu sebab bulan depan 13 hari aku takde 
so nti orang yg nak menjaganya kang parahhhhhhh
gasak  nak melalak je cari @#@$
hahha

so hari nih
dengan keterpaksaan
dengan pressure dari laki aku
so gigih call klinik cari ubat putus kan susu badan

so dapatlah 2 ubat nih
mula2 google dapat lah ubat bromocriptine
sebab jumpa kat blog kakak nih
http://raudhahsaffiyah.blogspot.com/2011/05/pil-bromocriptine-25-berhentikan.html

Pil Bromocriptine 2.5 Berhentikan Pengeluaran Susu Bromocriptine notes: Bromocriptine is usually administered in case of patients who need to stop milk production after an abortion or miscarriage or in women after a delivery who should not breast-feed for medical reasons and neuroleptic malignant syndrom
e
terima kasih ye sis utk perkongsian yang hebat nih

tapi malangya kat farmasi caring xde obat nih

yang ade similar drug 
tapi laen brand
fungsinya sama aje


so petang nih nak pergi beli
harap2 berjaya lerrrrrrrr
amin
amin
amin

dalam sedih tuh
terpaksa jugak
pisah kan susu

nti dah makan obatnya
aku review dia pnya keberkesanan dan efek kat aku yek!

kbai!

1 comment:

  1. Salam puan.boleh saya tahu puan beli kat mana dostinex tu?terima kasih

    ReplyDelete