Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 16, 2015

Hari Pertama Putuskan susu # 15hb Januari 2015

Malam semalam bermulalah kisah
proses putuskan susu badan dengan Ayra
sedih tuh mmg sedih
tapi terpaksa
huwaaaaa

so smlm
balik je dri keje
as usual
Ayra akan terpa aku  nak susu
aku tak bagi dah
so meraung la kawan tuh
bapak dia pujuk bawak g kedai beli bola
senyap kejap
lpas tuh
otw balik rumah
dalam kete
mmg tak tentu arah..

sian dia..

malam pon aku tak bagi dah susu badan
aku bagi air masak dalam btotl
tapi dia tak nak

malam smlm
malam pertama tido tanpa @##@
maka Ayra tak dapat tdo
asyik2 terjaga

tapi sebelum tdo 
aku dah letak kobis kat dalam bra
hahahahah

bile dia nk tgk
aku tnjuk
lpas tuh aku ckp
@#@3 mummy ade ulat
so dia gelilah

bile malam dia selak baju
aku tnjuk kubis kat dia
kakakakak
sian dia

jadi malam smlm
mmg tak dia tak tdo sgt
sbb tak bole tdo
dia suh aku dukung dia
ok lah
aku layan je

lpas tuh pagi tak de dah sebut nak @$#%
dalam kete masa hantar g taska pon
dia bad mood
tapi tak mintak dh #@#@#

aku ulang2 cakap
@#$#$# mummy ade ulat

so dia tak nak

hari nih call Teacher
Teacher cakap hari nih
Ayra bad mood
sume benda tak nak layan
teacher tgur pon buat tak tahu je
hahahah

sian anak mummy...

No comments:

Post a Comment