Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 8, 2015

Kebatakan makan di Dubu - Dubu sunway piramid - Korean Food

last week we went to Sunway piramid
 n decided to have our dinner there

since tak tahu nk makan mane
lalu dpan Dubu-Dubu
aku ckp kat Hencik S
jom la try
dengan baek hati
laki aku ckp
ok jom la
sbb terjebak dengan iklan menu dia kat luar kedai
fine!kat gambor nampak mcm sedap
ade rupa tomyam
(laki aku suke makan tomyam)


so we olz pon masuk
aku amek set laki bini
yang nih aku pnya
ape ntah nama dia
for me okay lah
tpi laki aku cam biasa
tak minat
yang dia minat.. thai food especially tomyam
hahahha

papepun anak skeeeee
janji nasi dengan sup
sume sedapppp

mgkin aku salah order
kata deme yg selalu makan situ
sbb yg sedap
bimbimbap katanya
hai .. ntah lah
yang penting tak dtg lagi
hahahahahah

No comments:

Post a Comment