Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 30, 2010

Baju

semalam tukang jahit untuk baju melayu, made of honor & ayu call kak sida cakap psal kain. dia confused sbb byk sgt kain rupanya ade satu kain nih tak tahu sape tuan dia.tukang jahit tuh confused.aku pun gigih la balik keje p PKNS..verified segelo..setel!aku highly recommended kedai jahit kat Sutera Kirana sbb PR dia ok..pada aku yang penting adalah PR..^_^ pas tu singgah la Butik Pengantin tempat aku buat baju tunang, saje je la singgah, dah kedai tu dekat2 aku singgah la sekali..

aku: hi Lan..i sje singgah sini tadi g tengok baju adik i(ayat malas nk terangkan citer sebenarnya)
Lan:buat baju ape ? pesak ke?
aku: ntah la..kurung moden la kot.
Lan: Dh siap ke?
aku:belum
Lan: harus la belum..mesti la buat&siapmengikut perjanjian(maksudnya tuh tak kan la tailor tuh nk jahit awal2)hohohoo~motiff????dengki kah??!(dlm hati aku:"ko nih kepot!mulut laha!!)

nih satu perangai aku tak suke, melayu suke berdengki!!!T_T..pada aku rezeki yang ade kita kongsi same2..biar same2 melayu kaya!maju!haishhh!PR butik pengantin kat PKNS nih bole la..cume kepot tuh mulut laha...baju aku tuh tak tahu la ape hasilnya nanti..tunggu je la..pelamin untuk majlis bertandang pun mgkin aku amek dia..pelamin fresh flower cheap in town percuma hand flower lagi(fresh flower jugak)aku demand bunga gerberea.dia ckp ok jew..hohoho..sgt suke!!!!cume kene tahan sket mulut laha dia..PR dia so-s0..masih aku bole layankan lagi..

tu la sape suruh tailor yang previous, existing tailor aku ~ tempat aku selalu hantar kain untuk buat baju kurung tuh kerek tak bertempat..PR~laha naw!!secara tetibe je jadi kerek..ade aku kisah..?baik2 aku hantar 4 baju..terus satu pun tak dapat..aku amek sume & hantar kat PKNS..dia bole ckp dgn aku"sakit jantung, akak dengan zana, suntuk sgt masenya nih(padahal sebm nih aku dh ckp aku nk buat lepas raya sbb badan aku cepat naik!dah la jnji lain tetibe last minit janji lain:dia janji kain aku tuh bole buat veil pendek, alih2 ckp tgk la cam ne nti dengan muke kerek hanjeng dia tuh!baru veil.baju aku tuh nk pasang batu:bole dia ckp"akak pasang batu lebih kurang je la nih dh last minit!pundek kau la!!!nih bukan baju raya)!"hello!!aku pergi lain sume terima je ..ok je..siap smlm aku pergi PKNS, kain pun tak potong lain..ape jadah ko nk bising2 kat aku, kalau kau tak nak, aku pun tak heran...banyak lagi tailor terima..semua yang berlaku ade hikmahnya..insyallah..amin

No comments:

Post a Comment