Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

Booking untuk Tahun Depan

Kan aku dah ckp , aku nih gelojoh..belum setel pun engagement dh lahap byar booking untuk tahun depan..kwang2..smlm dh setel booking&1st payment untuk Photographer~Trisno & my beloved fashion designer ~ Unaisah..alhamdulilah...dah setel part yang penting..

smpi termimpi-mimpi..kejap2 terbangun..motiff sgt nk excited??mata rabak kat opis nih...huhuhuhu

semalam jugak aku pergi beli bekas pumpkin sbb yang aku pnya dh kene rembat..hohohohoo..pas tu g rumah kakak kepada besfren aku amek&bagi brang..bole pulak exchange2 erk..kikikiki..aku kirim abang ipar sida foundation MAC kat London~kat Malaysia edo tak mo beli..gatai~~~tapi best sgt sbb siap dapat katalog yg ade tip..besh2..lepas merata pergi , balik mentari bukak kat seno..semo!!seperti org somalia 10 tahun tak makan!last2 byk tak makan & terbuang..dh bulan pose nih aku mkin gemun..isk isk isk

No comments:

Post a Comment