Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

dugaannnnnnn

nk dekat bertunang nih macam2 la pulak dugaannya,..huhuhu..sabar je la...latest my tailor buat hal..smlm jumpa dia..sbm nih jnji mcm3 ..bole buat veil segelo..smlm pergi ukur badan~tu pun datang tak call, bile call ade je alasan dia...tu tak bole buat , ini tak bole buat..batu & manik baju pun dia ckp dia bole ala kadar lebih kurang je..FUCK!!!aku dah hantar kain dari bulan 4 & AKU HIGLIGHT KAT DIA LEPAS RAYA BARU NK UKUR BADAN SBB BADAN AKU CEPAT NAIK, alih2 smlm ckp dia sakit jantung dgn aku bagai...wat da hell??????baju melayu pun tak bole nk ukur suh dtg bawak baju contoh, katanya takut laki dia jeles..hello!!kalo takut laki jeles jgn jadi tailor!!tak bole buat, ckp tak bole!aku bole hantar tempat lain!!!!

perghhhhhhh!!menyirapnya aku!!!!!!!!!!

hari sabtu plan nk anta baju melayu kat tailor lain...tu pun kalo ade...

T_T

sangat dugaaaaaaaaaannnnn

tapi tadi dh tejuk hati dapat sembang kejap dgn cha..ngeeeeeeeeeeeee!!!!

No comments:

Post a Comment