Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

Hari berjimba

hari Ahad, mase org tengah terawikh , aku plak p Genting seb baik tak de epo2 yang berlaku.Last minit pelan pergi Genting, Pkol 12 mlm baru smpi atas..ini adalah rancangan si yuyun & sida.aku baru balik dari Pavilion beli kasut untuk buat hantaran & Buka puasa kat sane..tetibe dia call ajak g Genting..mula2 aku malas sbb naik kete aku tapi bile pikir - pikir balik, sian pulak adik aku tuh..terus sahejo mendadak balik shah alam terus pecut ke Genting, seb baik mmg dh on da way balik S alam..sangat last minit, hokeh..pape pun, sgt fun!!nk pergi lagi!hehehhe

enjoy da picca!

















































































No comments:

Post a Comment