Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 20, 2011

Idea DIY Bilik Pengantin

Memang aku ade galeri perantin sendiri, just nk share dgn u olz especially orang Johor utk DIY bilik perantin sendiri.

memandangkan aku akan nikah di rumah Busu, so aku DIY bilik perantin simple , minimal but VOUGE..hahah.. nak jugak kan..ini adalah disebabkan semua kerja aku kene buat sndiri, maka haruslah simple je..sbb byk lagi keje menunggu u olz!nk pasang penanda arah lagi..macam2 u olz!orang kuat yg buat kerja pasang pelamin lalala sume, tunang sendiri..cam no tuh?terpaksa buat sndiri la gamaknya

so ini lah plan & list barang2 bilik perantin nya:

1) of course Cadar Perantin
2) hiasan bunga : fresh flower
3) simple deko : main deco - doily paper & candle + my pre wedding frame

vendor barang2 bilik perantin:

1)Cadar : Butik Pengantin sendiri punya..hahhaha(kaler cream u olz)
2)kat Johor takde kedai bunga mcm Floristika, tapi ade jumpa satu kat Taman Seri Tebrau:

Maple Flora Enterprise
11, Jalan Badik 1, Taman Sri Terbau, 80050, Johor Bahru,
Johor, Malaysia. Tel: 07-331 9611 Fax: 07-335 6429
Email: info@onlinemapleflora.com.my

Office Hours:
Monday - Saturday: 9.30am - 7.00pm
(Close on Sunday & Public Holidays)

website: http://www.onlinemapleflora.com.my/index.html

3)deko aku pki barang2 butik pengantin sendiri..satu keje nk berangkut bawak balik Johor..hohohoo..

korang nk tahu tak, sebenarnya buat deko utk orang lain punya lagi senang dari sendiri punya..huhuhu..

yang pasti bilik perantin akan jadi warna tema: Cream(Cadar) & Merah ( Munge) .. baju aku kaler pink..insyallah akan nampak harmoni.. :)

No comments:

Post a Comment